Enköping (tandläkaren), solarium och träning

Nu kommer snart farmor och farfar och hämtar mig för att skjutsa mig till Enköping. Dags för att spänna rälsen! Efter det drar jag till simhallen och möter upp Emilia, vi ska sola solarium. och tro mig, det här är en av de sista gångerna jag gör det, inte bra alltså. Efter solariet är det träning som gäller. I helgen ska jag även jobba på brio med världens bästa Erika.

Nästa vecka är lika med lov. Lisa åker bort hela lovet typ..  Kul? Nej inte alls. Men jag hoppas på att du får det bra i sandiviken i alla fall. 

Tråkiga kläder idag. Passar ju bra in på en tråkig dag. Men roligare med roligare kläder en tråkig dag så det hela känns lite roligare. Mycket roligt här hahaha!
  
Kanske inte rätta färgen på chinos just nu men skit samma! Känns som ett skämt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0