Det tråkiga med dig är att du säger det som faller in för stunden utan att tänka..

..man kan inte riktigt lita på vad som sägs.

Nu ska jag nog ut i stormen som är utanför, ska ner till ICA och köpa lite gott. Kanske inte blir godis, kanske..något annat haha! Äh, jag ska i alla fall ta mig ner till ICA på ett eller annat sätt. Sen ska jag sätta på en bra film och sen kommer jag nog somna.
Jag låg uppe till halv 4 och chattade med några spanjorer vi träffade på Malta. Det var definitivt inte spanjorskor, de är så sura och haggiga. Usch! Grabbarna är trevliga allt, även fast dom är sliskon hela högen!

Bye/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Oj, tack så mycket!

Vad är de du gillar? :)

2008-10-05 @ 16:28:43
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0