Dagen

Min dag har varit helt ok! Har flytit på som jag vill att alla dagar ska göra. Har bland annat umgåtts med Alexander och Tobias och som Lina skrev mötte hon oss en snabbis också. Kom hem för en halvtimme sen ungefär.

Imorgon är det den värsta dagen på hela månaden, mensdagen. Tyvärr.. Usch, kommer att vara sur och hängig hela helgen, ser inte framemot det alls.
Har knappt tränat något i veckan heller, funderar på om jag ska dra till gymmet imorgon direktöv efter skolan och köra lite. Kan jag behöva.

Nu ska jag i alla fall strax lägga mig i min säng och läsa. Började på en ny bok igår, Det fattas en tärning. Den ska vara bra, och början var helt okej så ja. Efter den boken ska jag direkt gå till biblioteket och hyra fortsättningen på Gömda, Asyl.

Dagens upp: Alexander
Dagens ner: Tröööög skoldag

Godnatt Lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

DEN ÄR SÄMST!

2008-10-02 @ 22:39:48
Postat av: LM

du får inte vara hängig på lördag Lisa!<3

2008-10-03 @ 12:00:15
URL: http://linneamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0