5-5

Hejhej! Dålig uppdatgering men var i stan hela dagen igår. Fick med mig en hel del hem faktiskt. Mest små-saker som behövs dvs inte så mycket tröjor osv. Idag har vi spelat match i Heby. Matchen slutade 5-5 och ja.. Vi gjorde en bra match tycker jag. Här har ni i alla fall köpen.


Bh + trosor, toffsar och hårspännen, vanligt vit t-shirt, plånbok, linne, klocka, sminkborttagningsmedel och så köpte jag dom där skorna igen ni vet? När jag och Lisa var i stan så handlade jag ett par kängor.. Svarta med snörning. Jag hittade inga andra skor så jag köpte dom igen för tillfället efter som att jag lämnade tillbaka dom sist jag köpte dom!

Erika inne på Monki, provade mössa.. Sött!

Elin idag i bilen på väg till matchen. Söt och saknad är hon!

Ha en bra lördag om vi inte hörs nå mer, och annars också givetvis. Puss/Lina

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha den där mössan Erika provade, provade jag för ungefär ett år sedan och den finns fortfarande kvar :o

2008-10-04 @ 19:22:38
Postat av: Anonym

Josefin: Haha jadu.. Förnyas inte helt enkelet ;P

2008-10-05 @ 00:53:46
Postat av: Erika

ingen som vill köpa så fina mössor, fattar inte?

2008-10-06 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0