tjenare grappar!

Är du hemma i huset, mamma och Roger har också kommit hem. Skönt att dom är hemma, skönt att vi är hemma i huset igen. Borta bra men hemma bäst. För dem som inte vet så har jag bott hos mina halvbröders mamma nere i en lägenhet nu under den här veckan då mamma och Roger vart borta och firat femårs förlovning.

De hade med sig lite saker hem till mig, bland annat en parfym ifrån Diesel, en foundation ifrån lancome, en träningströja ifrån g-star, en väska, trosor ifrån björn borg och lite träningsstrumpor. obs, allt är äkta! Thank you mamma och Ragge.

Nu måste jag radera allt ifrån mammas dator vi lånat ifrån ECCO för den ska skickas iväg imorgon. Utan dator.. i.. hur länge då? Hur skjutton ska jag klara mig. Jaja.

Hörs.. / Lisa


Kommentarer
Postat av: LM

Va fin du är Lisa <3

2008-11-07 @ 18:05:02
URL: http://linneamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0