Secondhand

Jag köpte pälsmössan, jag köpte skorna, jag köpte en grön slips (ska inte ha den som slips) och så köpte jag en tröja tillsammans med Sofie som jag tyvärr inte har foto på. Och jusste, jag har inte foto på den gröna slipsen heller men..


Lägg inte märke till finnen nu.. haha! Mössan, inte äkta päls, tror jag.. Hoppas jag! Jaja, jag älskar den i alla fall.

Skorna, kolla klacken, enormt fet. Men fan, jag betalade inte över 100lappen för dom så shit the same om jag nu inte skulle använda dom. Men dom är ju lite coola.

Idag i varje fall så kanske Sofie åker med mig till mamma. Om hon gör det vilket vore jättekul har vi redan planerat våran dag. Vi kommer gå ut och springa, vi kommer ha lite.. spa? Bad. Blir det inte mat hemma blir det på "grillen" och till sist blir det väl lite mys i soffan med film och godis.
Ha det bra så länge/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0