Pälsmössa och skinhandskar

Någonting jag verkligen vill ha är en pälsmössa och ett par skinhandskar. Inte riktigt päls utan fejk såklart. Jag tror inte att jag skulle klara av att gå runt och bära på riktigt päls, det skulle sätta sig i samvetet. Prova skulle jag kunne göra, men aldrig köpa och använda.
I alla fall så hittade jag en fin på ginan. Men jag vill helst att min pälsmössa ska vara lite rund och inte fyrkantig där uppe, och det var tyvärr den från ginan, jag passar inte riktigt i det. Men drömpälsmössan, ge mig!
Skinhandskar har jag letat länge efter, hittade för länge sedan ett par underbara från Hm, svarta med en fläta högst. Ska nog köpa ett par skinhandskar i veckan, måste hitta ett par bara..

Någon som vet vart dom säljer oäkta pälsmössar till inte så dyrt pris? Lämna gärna en kommentar i så fall.
/Lina   


Kommentarer
Postat av: sd

h&m

2008-11-12 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0