Onsdag

Känner mig stressad, har en otrolig beslutsångest, behöver någonting(Erika vet definitivt vad), nej fy.. Underbar dag men fasiken, ångesten tränger in i mitt huvud. Det konstiga är att jag vet inte vad det är. Eller jo, en sak men skit samma nu!

Har varit i stan hela dagen i alla fall, åt lite mat på tacobar, gick på öppet hus(vilket jag är glad över att jag gjorde), tog det lite lugnt, satte oss på tåget och åkte hem till kossorna(Bålsta)..

Nu ska jag lägga mig i min säng, först ska jag antingen bada eller duscha. Tror det blir duscha och sen lägga mig och läsa och handskriva en bokrecension. Skriver kanske kanske kanske senare. Puss / Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0