Nu jävlar!

Har inte tränat på två veckor, skoja om jag har ångest? För jag har inte tryckt i mig liiiiiite godis under dessa två veckor. Så om två timmar drar jag och mamma till sats och kör lite mage, rygg och förbränning.

Igår så satt vi hemma hos mig, som Lina skrev. Mysigt! Bålsta var helt dött, vi satt i tre timmar och ringde runt men alla satt hemma och trökade. Kul?

Ikväll så blir det andra avenyn med Alexander, som varje söndag. Härligt! Innan det ska plugga, plugga, plugga. Har atomfysik prov på tisdag, bild prov på fredag och tils imorgon har vi en artikel som ska in. Tror ni att jag ens har börjat?

Som tur är vet jag vad ska jag skriva om, ekologiska kläder.

Uppdaterar senare.
///// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0