Mysig fredag!

Hade en sådan mysig fredag igr som jag verkligen inte haft på länge. Den bara flöt på utan problem. Började med att jag hämtade upp Erika på Angelica, åker och tankar handlar lite candy och drar sen vidare mot hagviken till Bea. Mysigt vare så vi satt, det var jag, Erika, Amanda och Bea, och kikade på Idol och jag kan inte minnas en minut då jag inte skrattade. Fy satan.. I alla fall.. Sen drog jag och Erika till Joel där det var lite party, men för våran del var det lugna puckar.. Kom hem vid två och somnade vid tre, med smink på och godis i munnen. En typisk lat fredagsnatt för Lisa.

Nu på dagen har jag varit och fikat i centrum med mamma, trevligt.

Ikväll blir det kanske party, kanske chilla, får se vad Lisa tar och hittar på. Man har ju några alternativ. Yeah! Puss och kram/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0