lyckat

Tjaa. Dålig uppdatering från min sida (har jag nog skrivit i varje inlägg nu på senaste) men jag lovar att bättra mig.
Igår så åkte jag till farmor och farfar som sagt, och jag slingade håret. Total katastrof, tro mig.. Jag är helt guuul! Fyfan.. Där rök min mittenbena jag färgade för att kunne ha. Menmen, skitsamma. Det blir bättre med tiden I hope. Tills dess får jag köra på sne bena. Nu ska jag äta, hoppa in i duschen fixa mig, äta, ta det lugnt och sen till John som har 18-års party! Grattisgrattisgrattis säger vi till honom. Hörs senare. //Lina


Där har ni håret.. Gult och fint. Tro mig, det är gulare i verkligheten!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Gumman,

Det där ser inte så farligt ut.

Du skulle sätt mig när jag var i din ålder och gjorde hennaslingor i håret, jag praoade samtidigt på dagis och någon glad unge frågade om jag rostade i huvudet, INTE KUL. Så min kära mor fick bleka slingorna och då blev dom kissgula istället, så kissgula slingor fick jag stå ut med. Ha en underbar kväll! Kram Fia

2008-11-28 @ 17:17:56
Postat av: Amanda

De ser inte så illa ut gumman men jag förstår dig. Men köp silver schampoo de funkar faktist! puss<3

2008-11-28 @ 17:56:04
URL: http://amandahelene.blogg.se/
Postat av: Lina

Fia: Hej :) Jo, det är inte fint. Rostade hahaha, vilken unge! Pusss



Amanda: Gör det :O Då måste jag verkligen köpa det! Puss

2008-11-29 @ 18:01:00
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0