Lördag

Det rent ut sagt suger att inte ha en dator. Hur ska jag klara mig tills jag får en? Haha, om jag får en ny dvs. Men men.. Ingen uppdatering igår då, dåligt av mig men utan dator kommer man inte långt. Jag var i stan hela dagen och kvällen lång igår, började med älvsjömässan, har två gymnasium som lockar, Jensen Norra och mediagymnasiet vid nacka strand. Efter lite lunch på donken, som jag inte har ätit på över två månader för jag känt mig äcklad så tog jag och Rebecca oss in på ett litet café för att låta tiden gå. Vid 6 kommer Erika in då vi går och äter på tacobar och sen iväg på bion. Saw 5 är inget jag kan rekomendera. Kvällen skulle fortsatt där inne men det blev ändrade planer så vi drog till Bålsta, drog till en liten fest som rent ut sagt SÖG och sen, hem och sov!

Hörs senare. Uppdaterar från mammas dator sen. Puss/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0