Lite tillfälligt..

Den här designen slängde jag bara ihop för jag var så himla less på den andra tråkiga. Älskar vitt och valde därför mycket vitt nu men med även två härliga, varma färger.. Nu tidigare har jag spelat kort med pappsen och Eva. Förlorade som vanligt.. Otur i kortspel men tur i kärlek... Inte just nu dock.. Jaja..

Är trött som bara den så jag ska nog upp och sova, ringa Erika ska jag göra, och förmodligen somna till en film som pretty woman, monsters inc eller något annat trevligt att kika på innan man somnar in. Imorgon kommer det tre nya andra avenyn avsnitt, om mamma tagit bort mitt datorförbud hemma ska jag väl titta på det. Och så ringer älskade M.

Hörs imorgon, puss och kram/ Lisa


Miss you Linnéa.

Kommentarer
Postat av: det är jag

Jag saknar dig med gumman!

Såhär får det inte vara, vi ska inte vara ovänner du och jag! vill säga mer men inte på en kommentar..

2008-11-23 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0