Julpynt

När jag kom hem igår hade mamma julpyntat. Inte för att våran familj, eller min mamma kanske jag ska säga är så mycket för tomtar på gardiner och dukar, men julstjänor har kommit upp, till och med hade mamma köpt en röd julduk vilket vi inte haft på länge, till och med julgardiner(dessa var naturvita med borderade hjärtan på ungefär, super söta). Min mamma älskar inredning vilket alla märker som kommer hem till oss. De flesta säger: Måste ni ha stolar här, måste ni ha lampan så långt ner lalala, men då säger bara mamma att det kallas inredning.

Var precis och fotade lite julpynt här hemma.
   

Nu måste jag skynda mig in i duschen, snart kommer John förbi.. / Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0