It's a little bit funny, this feeling inside.

Ja, jag har om sagt inte uppdaterat så mycket men det beror på att jag inte har orkat och inte har haft tid.

Igår träffade jag Emelie runt sju. Vi tog det lite lugnt, fixade oss och mötte sedan Alexander med folk för att gå hem till en kille som heter Marcus. Där var vi sen kom det lite mer folk. Jag hade det jättetrevligt verkligen, kul att umgås med Emelia också.

Nu ikväll ska jag antingen bowla med några familjemedlemmar plus kompisar eller så var det någon Filip som har fest men antar att det bara är folk jag inte känner så det skiter sig nog. Fick även en förfrågan av Sofie att komma med hem till Jonte men jag vet inte riktigt. Jag vet inte vad jag ska göra. Men det visar sig väl.


Fyra vilder på mig och Emelie från igår, söööta.
//Lina

Kommentarer
Postat av: emelie

naw, sötis :)

2008-11-15 @ 22:41:07
Postat av: Viktoria

Sötisar :)

2008-11-16 @ 11:53:12
Postat av: Jönköpings åke

gud så fina ni är. :]

2008-11-16 @ 13:51:12
Postat av: Lina

Du är sötis Emelie.

2008-11-16 @ 15:21:17
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0