Ingen dator!!!!

Jag hatar inte att inte ha en dator. Det är riktigt svårt ibland. Och dessutom har min dag varit full av saker att jag verkligen inte har haft tid till att sätta mig här. Så i sista sekund innan jag slocknar till satc så slänger jag in ett tråkigt inlägg och berättar om dagen. Jag gick i skolan, hade mitt prov som gick sådär, jag tog bussen hem till Erika vi åkte ner till bcjf för att kika lite på öppet hus men bcjf gymnasieskolan i bålsta alltså är inget för mig. Drog mig vidare till John, vi spelade bland annat kort och kikade lite på John Tucker must die. Jag älskar den filmen, bara för att han är så jäkla snyyyyyggg!!



Godnatt alla. Hörs imorgon, promise! / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0