Farmor och farfar

Igår var jag istan med Erika, Lisa kom lite senare. Dom skulle tilö Jensen och kolla så jag gick runt och strosade själv. Fick med mig en klänning hem plus att jag lyckades byta mina skor som jag köpte för ca 55 dagar sen. Hela sulan var trasig så.. Jag bytte till ett par liknande, men allt med dom om man jämför med dom andra är bara minus. Dom är fulare och så får jag skavsår. 

Idag har jag solat solarium, köpt strumpisar, hårfärg och present till John. Hittade inge passande smycken till min klänning där i bålsta centrum så jag får ta något till hemma. Har en jätte dålig bild på klänningen, en snabb bild.

Ginan 300.

Nu hämtar farfar upp mig vilken sekund som helst. Ska sova där för att i morgon så ska jag till tandis i Uppsala och limma fast en metallplupp som har lossnat, dom ska köra migf såklart. Förhoppningsvis kan farmor slinga mitt hår i kväll också. Måste kila /Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0