En dag med kakor, festis, Erika och Tarzan. Ska man träna också?

Jag är proppmätt men ändå hungrig.. Hur går proppmätt och hungrig ihop? Alltså, jag är mätt på kakor, inte så konstigt när man tryckte i sig ett bellerina-paket på nolltid. Inte bra. Men ändå så är jag hungrig. En fet köttbit med pommes och bea-sås hade vad helt underbart. Typiskt så är det färdigrätter som serveras hemma idag. Sibylla kanske?
Och så är jag  trött och våran nya träningstid är slut 22.. Hur ska jag orka detta? Jag som har en viktig engelska-redovisning i skolan i morgon.. Jag kommer typ somna. Träning eller skola? Måste nog nästan säga att skolan kommer före där trots att jag vill satsa allt på innebandyn!
 Anyways så var det jätetmysigt med Erika idag. Och min jacka, how lovely, bortsett från att jag ser kort ut i den, men med högklackat till så, det blir kanon! Nej nu så ska jag sätta lite fart i stugan, kolla upp om någon vill äta på Sibylla med mig också!! Vi hörs av senare. Kanske i morgon.
Peace out/Lina


Jag har gått och blivit en hundtok, men hur söta är dom inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0