Atomfysik och tro det eller ej, men ABBA!!!!

Abba i lurarna igen då. Sitter och pluggar och självklart är det ABBA jag spelar då, man får sådan energi och fan vad min artikel blev bra. Har precis skickat in den nu, har också börjar på atomfysiken. Måste hinna klart på två timmar så Roger kan förhöra mig sig.

På fredag ska jag vara ledig ifrån skolan för att vi i familjen ska åka iväg till älvsjömässan, och lärarna på min halvbrors skola hade sagt att självklart ska ni ta ledigt, det är eran framtid. Våra lärare kommer definivit inte säga så men ledigt ska jag fan ha! Även fast jag nästan har bestämt mig för vad jag ska läsa. Journalistik på Jensen Norra. Härligt att komma bort från Bålsta och gå inne i stan. 50 minuters resa till skolan varje dag, nice? Nja, men värt det.

Bonne journée! / Lisa

Kommentarer
Postat av: mamma

Hjärtat be om en ledighets-lapp imorgon... puss mami miss you

2008-11-10 @ 19:24:17
URL: http://asaulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0