Varmt

image63
Gammal bild på mig och Lina, september 2007.

Idag har det faktiskt varit riktigt varmt. Måste vart över 20 grader idag, nere i karlstad där mamma är var det 22 tror jag. Så ja, det är väl över 20 igen, skönt! Sommaren är ju på ingång..
På söndag är det redan juni, hur snabbt har inte tiden gått det här halvåret, skit snabbt verkligen.
Något jag ser framemot är sommarlovet. Först så ska jag ju ut och sega i en vecka, första veckan på sommarlovet. Sen när jag kommer hem så konfirmeras jag och åker direkt till pappa. Blir där i någon vecka sen så drar jag till Malta i tre veckor på spårkresa. Och sen i augusti blir det jobba! Skönt att hela sommaren är planerad? Nej inte direkt.. Men ändå, det är mycket roligt att se fram emot.
Och efter lovet så börjar jag bara i årskurs nio, det ska bli skönt. Med sista året i grundis. Nian blir väl fullspäckad med plugg, val osv. Kanske går snabbt det året med. Får man hoppas i alla fall.

Nu måste jag sova i någon halvtimme, jag har verkligen grus i ögonen. Är så himla trött!

Förresten, idag var det första dagen jag misslyckades med en kladdkaka.

Au revoir, Lisa

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gottegris..:-)Finns enerigvitamin i kylen. 15 ml. Puss!

2008-05-26 @ 17:05:15
URL: http://asaulrica.blogg.se
Postat av: Lina

Den där bilden på mig Lisa, ugly Lina! haha

2008-05-26 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0