Värmebölja

image80
Ledsen över inget inlägg igår men jag hann verkligen inte + att pappa hade datorn all the time och som sagt, min dator är sååå seg..
Menmen, nu uppdaterar jag så vi får se det från den sidan istället! Varmtvarmtvarmt idag, helt sjukt vad man svettas ute. Speciellt jag som satte på mig ett par jeans när jag åkte till mamma. Så direkt när jag kom fram så tog jag av mig jeansen och satte på mig shorts, vilken lättnad! I alla fall så hade jag matte prov idag i skolan, och efter som att jag suger på matte så gick det väl inte min väg, men svarade på det mesta så jag får se hur det gick.
Åt även på MAE THAI idag med Jesper i min klass. Efter det gick vi in på 2hand butiken i bålsta och där såg jag Lisas så gulliga skor, nådigt sugen man är på dom? Jaja, maten var god i alla fall!

Vill även berätta en drutt om gårdagen som jag för det mesta spenderade med Lisa. Efter skolan träffade jag henne vid centrum där vi tog en glass och en ramlösa tillsammans i solen. Efter det åkte vi till Barkaby med Johan, Jocke och pappan min och åt på max även Johan och Jocke kollade på skor. Efter det skjutsade vi hem Lisa och sen åkte vi hem till oss. När jag kom hem bytte jag om och hade sedan fys med Vangen (ett innebandy lag min broder och hans kompis har startat). Egentligen vart det inte mycket till fys med tanke på att det var så några där, men vi spelade fotboll istället och dom som släppte in mål fick göra armhävningar upphopp osv.
Sen var det LOST och det var faktiskt det mest spännande avsnitt på länge, längtar tills nästa onsdag om hopp att det kommer ett lika spännande avsnitt som gårdagens.

Fredag i morgon, det ska bli skönt! Något som också ska bli skönt äv värmeböljan som ska komme i helgen, då blir det sola utan tvekan. Känner mig blek som en ja? som vintern..
Nåja nu ska jag inte srkiva mer men jag kanske, bara kanske uppdaterar senaere. Om jag kan, pappa är datanörD lätt!


DAGENS KLÄDSEL
Randig t-shirt, kjol, strumpisbyxor, hårklämma, sjal, solbrills och skärp.

BIld: Söt klännig ?
Love Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0