Vädret gör mig och alla andra så glada

Dagen har varit underbar på något vis! Härligt väder osv. Det ända negativa var orienteringen på idrotten, men det funkade ändå.
Efter skolan cyklade jag till centrum för att köpa en morsdag present, så jag har det gjort. Kan tyvärr inte avslöja innehållet eftersom att min mamma läser min blogg! Kan avslöja på söndag.
När jag kom hem hade mamma köpt ett par chinos till mig, och jag som har letat överallt efter ett par men allt är ju slutsålt. Men mamma hittade ett par och det var ju perfekt! Tack mamma..

Nu ska jag städa rummet, plugga fysik och sedan umgås med min familj.
Uppdaterar senare

image26
Detta bar jag idag.
Kjol - Zoul
Linne - Filippa K
Väska - Thailand
Jacka - Rock n' blue
Skor - Ecco

Au revoir Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0