Redan onsdag imorgon

Våran uppdatering under dagen har kanske inte vart så super men man kan inte vara på topp alla dagar.
Jag har umgåts med Martin hela hela dagen. Nu på kvällen åt vi kakor och tittade på tv, gossip och dh på tisdagar. Underbart!

Måste bara säga det att, man blir lurad av vädret. På morgonen skiner solen, man skiter i halsdukar klär sig lite lättare och så helt plötsligt kan det komma världens regnmoln och förstöra allt. Exakt en sån dag var det idag, usch! Men helgen ser fin ut, men kall. Upp till 15 grader bara, men sol. Sol gillar vi alla!

Nu ska jag sova sova sova, det behöver jag. Imorgon är det redan onsdag, härligt!image21
Haha ingen kommentar om bilden, men checka mitt hår. Åh vad jag vill ha det nu!

Kommentarer
Postat av: -

men fyfan va fult

2008-05-21 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0