Onsdag

Nu har halva skoltiden gått, nu är det bara två dagar kvar på denna vecka. Skönt det! Det som känns skönast är att jag skrev engelskaprov idag, så nu är det avklarat. Gick bra på alla delar!
Solen har varit på topp idag, riktigt varmt och skönt. Under håltimmen satt jag med min kära klasskompis Filip ute på fotbollsplanen i solen och åt tom&jerry-kex. Så gott och så skönt!
Träffade Lina idag också, först tog vi en glass och drack ramlösa i solen, sen åkte vi med hennes pappa och brosor till barkarby osv. Lina kommer säkert också skriva om det så ja..

Nu ska mamma ha ett litet homeparty där det kommer någon och ska visa upp massor av saker. Blir väl trevligt! Bara att jag är grymt trött.
Har inte pluggat nåt idag heller, vilket jag borde gjort. Fan också, Islam prov på fredag. Jises! / Lisa


jag bar ett par chinos ifrån H&M, ett linne från Filippa K, sjal från MQ tror jag och skorna är ifrån ECCO.
image75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0