mv

Idag har jag otrolig mensvärk, synd om mig faktiskt. Men jag tog mig upp ur sängen imorse ändå, åkte till barkarby med mamma och handlade lite. Fick två par skor, ett par rödvit rutiga och ett par marinblåa. Perfekta till sommaren och allt. Och idag är det ju runt 20 grader, kanske dags för det fina vädret att titta fram nu.

Igår somnade jag runt 12, var helt slut. Och skönt var det också, sov så gott inatt.
Ikväll ska jag bara mysa med Martin, titta på esc, äta godis och dricka saft. Jag är faktiskt inne på min femte vecka utan läsk!
Första colan ska jag ta på malta, och dit åker jag den 7 juli!

XoXo /Lisa
image32
Jag har verkligen brist på nya bilder. Här får ni se en på mig och Linnea när vi var i Trysil..

Kommentarer
Postat av: blondie

söööt

2008-05-24 @ 20:09:11
URL: http://www.psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0