Mors dag

image40

Hallå ja.

Mors dag i dag och jag har faktiskt redan givit min mor presenten jag köpte till henne.
Jag köpte tre små kökshanddukar med mönster på, en trasa som det står lite kul på, smörknivar och ett rivjärn. Lite behövliga saker mamma vill ha. Jag ska även baka chokladmuffins och bjuda henne på nu. Ska bara ta ut et recept på
ica om dom har något. Annars får jag kolla vidare!

Gick i alla fall upp runt 12 idag, åt frukost och åkte sedan förbi farmor och farfar en snabbis med pappa. Där var mina kusiner Martin och Matilda så jag spelade lite bollspel med dom innan pappa skulle skjutsa mig till mamma...
 
Jaja, ha en bra dag. Skrvier antagligen lite senare. Puss&kram* Lina

På bilden är det min storebror Fredrik, jag, kusinen Martin och storebror Johan. Long time ago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0