Lina

Hejhej!

Fin dag idag. Varmt och skönt förutom nu på kvällen då det har blivit lite molnigt sådär.

Var i stan idag med J. Hittade lite fint. Bla en klänning från Zara för 299 kr, ett linne från H&M för 98 kr, en t-shirt från gina tricot för 129 kr, bh H&M, och lite annat småplock.
Jag och Daniel hade det jättetrevligt  i stan. Vi åt på donken och bara chillade runt. 
  
Kvällen skulle jag spendera med Diana, Sofie och Karolin men det blev inte så. Så jag vet inte vad jag ska göra. Vi får se helt enkelt!
Visar bild på köpen och andra från idag och även dagens utseende.




Bild 1 och 2 - Dagens klädsel, Kjol H&M, T-shirt Lindex, Strumpisar H&M, Skärp ? Klocka Ur&pen, håret i en knut. 
Bild 3 - Dagens köp. 
Bild 4 - En fin klänning jag hittde i min garderob. Från cypern tror jag.
  
bild 5 - Lina och J i town

Vi ses. Ha en bra kväll. *Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0