If I could turn back time, if I could find a way

Idag ska jag åka till mamma och mysa. Innan det ska jag nog städa lite på mitt rum och ta en dusch om jag inte tar den duschen hos mamma.
I alla fall så gick jag upp runt 12 idag. Ganska sent men det blev ganska sent igår också.
Gjorde inget speciellt
med någon vän eller så utan jag satt bara hemma och mös med täcke och film, skönt det också.

Som det står i Lisas inlägg så kommer jag inte kunna uppdatera så mycket som hon kan. Den enda anledningen till det är att jag inte har någon data, eller jag har en data men den är hur seg som helst så det är inge vidare att sitta framför den! Men jag ska försöka uppdatera så mycket som jag kan.

Nu blir det lite städning.

image9

Jag på bilden några månader sen. Hejdå! *Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0