Gör det baraIMonday

Chill måndag!

Var i skolan till 15:00 idag där bland annat en lektipon var slöjd och jag är nu steget närmare klar med min blommiga väska!
Efter skolan gick jag hem och satte på mig miss sixty jeans, tröja och en annan sjal, orkade inte ha på mig kjol. (Jeansen ser ni på bild 4 men inte det andra). Sen drog jag och Erika en fika på Valhall. Efter det strosade vi lite i centrum och gick sedan hem till mig och blåste såpbubblor. Det var mysigt.

Sofie i min klass fyller år i morgon vill jag även till tillägga och att jag har engelska-redovisning i morgon, jag vill var sjuk.. Menmen, det är bara att redovisa så är det över haha! Wish me good luck!

Showar lite foton från idag, bland annat dagens utseende och såpbubblebilder, inte så många men några..



Bild:
1och2: Dagens utseende. Hög kjol H&M Strumpbyxor H&M sjal H&M skärp H&M kofta Zara armband Lindex tygskor H&M divided väska H&M skinjacka H&M. nästan hela klädseln från H&M idag.
Fortsätter:Är det någon som undrar så ja, det är en pulka i bakgrunden, hö! 
3: Luschen blåser bubblor at my house!
4: Jag och lusch bubblar.
3: Lusch bubblar påväg hem från centrum.


Nu ska jag kila! Pusshej* Lina

(Sjalen och armbandet är samma färg haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0