Goodmorning beautiful

Hoppas att alla har sovit gott. Det har i alla fall jag gjort förutom att det har vart lite knivit med täcket!

Nu är jag hemma hos Lisa och chillar lite framför tv:n (hockeyn) suck! Så tråkigt att kolla på.
Vi somnade i skaplig tid igår. Runt halv 2 skulle jag chansa på. Vaknade runt 11 idag så det var inte en allt för sen morgon heller. Vi underar på att baka men vi får se hur det blir med det.
Tyvärr så förlorade Sverige mot Canada med 5-4 menmen, dom gjorde en bra match i alla fall!

Kvällen tillbringas antaglgen hemma hos luschen är det bestämt än så länge. Vet inte vad som händer där men mys antagligen! Kanske langar fler inlägg senare, om inte så önskar jag er alla en trevlig kväll..

Pussen från Lina!

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0