godnatt

Dh var lika bra som alltid. Spännande! Nu ska jag plocka ihop lite kläder tills imorgon, sen ska jag snabbkolla genom engelskan och sen sova så gott jag bara kan. Imorgon ska jag snabbt efter skolan träffa Lina för en glass och lite prat innan hon åker till sin mamma ute i skogen. Och jag måste plugga, islamprov på fredag. Jag är inget bra på att planera, i alla fall inte bra på att planera 5 prov + små läxor på knappt två veckor. Skulle börjat tidigare, men då är ju risken att man glömmer det man pluggat in, jag har i alla fall oturen att alltid göra det. Nej nu måste jag säga hejdå!

Au revoir, Lisa
Jag bjuder på min favoritbild på Lina och Luschen..

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0