godnatt-inlägget

Haha, innebandyn känns lite smått oseriös. Ingen träning idag heller, 5 personer.
Jag gick ut och sprang, gjorde mina övningar + armhävningar och lite så. Duktig jag är va?
När jag kom åt jag middag och tog en lång varm dusch, när jag klev ut ur duschen hade mamma kommit hem. Trevligt att hon är tillbaka ifrån varberg. Jag målade också mina naglar rosa idag, köpte nämligen ett rosa nagellack i Frankrike i somras. Men tror inte att kvalitén är super, köpte det för ca 15 kr så. Tror nog jag mest köpte dom för att formen på flaskan var så cool! Linnéa köpte också, hennes färger var faktiskt finare.
Men jag tyckte att rosa skulle passa nu till det fina vädret som ska komma i helgen, imorgon ska det bli sol och 17 grader. Nästa vecka ska det bli över 20 grader igen, tack vädergudarna!

Nu ska jag titta på sex and the city, och sen sova. Au revoir Lisa

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0