Fredagskväll i Bålsta

Fredagar brukar jag tycka är den skönaste dagen på hela veckan, förutom när man är i Bålsta. Visst jag hade en trevligkväll nu, ute på en brygga med lite grillad korv, ramlösa och godis men när det börjar bli så tråkigt att folk börjar kasta korv på alla för att bli varma känns det lite lamt. Speciellt när man har mensvärk också, ännu värre!

I alla fall så kom jag nyss hemifrån bryggan, Victor och Kenny följde med mig en bit på vägen hem. Dom skulle också dra hemåt. Skönt att jag i alla fall slapp cykla ensam. Tack för det!
Träffade lite trevligt folk på hemvägen jag stannade och sa hej till. Trevligt va?

Nu ska jag lägga mig och titta på sex and the city i min underbara säng, äta lite chips. Fy!
Imorgon ska jag och mamma åka runt lite och kika. Hon fick någon inbjudan till något place, ska dit bland annat!
Hoppas eran fredag var bättre än min i alla fall.
Au revoir Lisa

image31
Världens bästa dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0