Folkmusik

Jises, jag tycker verkligen inte om ämnet jag pluggar nu. Musikhistoria, trodde det skulle vara lite intressant men när man får ett korsord om folkmusik så tappar jag verkligen suget, folkmusik liksom..
Nej, jag ska byta av till biologi, ett definitivt mycket roligare ämne. Vi håller på med ett grupparbete där min grupp har valt att jobba med att försöka få folk att resa med tåg istället för flyg och bil som är mycket miljöfarligare. Vi ska förbättra komforten på tågen, och det kommer också då förhoppningsvis locka folk.
Hittills är jag riktigt nöjd med vårat arbete, så många idéer. Blir perfekt ju!
Kanske hörs senare, annars får ni ha en bra kväll.

* Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0