Dagens låt:Chester See - Beautiful

Nu sitter jag här ensam, har precis följt med Lina en bit på vägen hem till henne. Hon sa till mig också att hon har lite problem med sin dator hemma och att hon inte kommer uppdatera lika ofta som under helgen men ska försöka så gott hon kan. Så det blir väl jag som blir storbloggaren!
Jag tycker att vi har uppdaterat bra nu under helgen, vi har redan fått en del besökare. Känns härligt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kika runt lite på bloggar och vänta på Martin som kommer och sover med mig. Mysigt!
Hoppas ni haft en bra helg. Imorgon kommer ångesten för en ny vecka!

image8


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fjortis jävel..

2008-05-21 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0