come on over, come on over baby!

image65

Hej alla galda.

Bara så alla vet så har jag max sovit 4 timmar i natt. Somnade runt 03:00 och gick upp 06:45 ungefär. Så idag i skolan vad jag jätte trött men har ändå jobbat på bra och är faktiskt över det imponerad av mig själv. Slutade klockan 15:00 och träffde då Erika och vi tillsammans gick och köpte glass, jag hyrde tre böcker av Liza Marklund samt Maria Erkisson (Asyl, Mias hemlighet, och Mias systar). Har redan läst gömda så ska läsa fortsättningarna. Gömda är en bok jag verkligen rekomenderar, säkert fortsättningarna också. I alla fall så efter att jag och Erika hade köpt glass och hyrt böcker så gick vi in på arken zoo och har bestämt oss för att köpa en liten fisk tillsammans. En billig en.

Nu är jag hos mamma efter att ha tagit bussen dit. Jag sitter och mumsar på pancakes med sylt, socker, glass och mjölk!

Dagens utseende var inget speciellt. Orkade inte i morse så jag drog på mig. en stor t-shirt från ginan som jag knöt på sidan, vanliga jenas från weekday, klocka ur&pen, halsband pilgrim, håret uppsatt i en knut och lite smink.. Det fick duga!

Uppdaterar senare. Puss/Lina.

På bilden är det jag i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0