Att göra sista två veckorna..

Nu är det två veckor plugg kvar, sista två dagarna är ju bara skit dagar. Schemabrytning båda dagarna kommer att kännas i kroppen, man känner när man bara går där i skolan och chillar att man snart ska få lov och fan vad jag älskar känslan! Längtar som en tok..

Men jag har ju lite prov och läxor kvar:

Musikläxa(korsord): Klart.
Engelskaprov, onsdag:
Franska(läsläxa), torsdag:
Islamprov, fredag:
Musikprov, tisdag 3/6:
Fysikprov, onsdag 4/6:
Matteprov, torsdag 5/6:

Godnatt på er.. (imorgon kommer nog dålig uppdatering ifrån min sida, plugg hela dagen)! / Lisa

Gud vad jag älskar när Linnéa skickar gamla bilder..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med alla proven!:)

2008-05-27 @ 07:09:37
URL: http://meandmycamera.blogg.se
Postat av: Lisa

Hehe tack så mycket. Antar att du också har en del! De flesta har det nu i slutet.

2008-05-27 @ 20:38:56
URL: http://lajnalajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0