You have a bad day

image90
Jag och Erika på bilden. Gled hem i pyamas efter natten hos Elin, det var tider det..

Hejhej. Hoppas att alla mår bra. Själv mår jag inte så jättebra, lite huvudvärk inklusive hungrig och så, Men snart blir det mat så det blir nog bättre då.
Har ju nästan inte skrivit någonting den här helgen så jag tar allt från början (fredagen).

I fredags lekte jag med Erika. Vi gjorde inget speciellt förutom att vi roade oss med det vanliga tokiga.
På lördagen åkte jag och pappa till barkaby en sväng där jag lämnade in min telefon på lagning, nissarna på on off är helt åh.. Vad arg man blir. Menmen, lyckades i all fall få til baka pengarna (400kr) för försäkringen! Efter det åkte vi hem, jag packade och åkte sen till Lisa, Erika var redan där så vi tre chillade framför poolen och solade. Efter chillandet duschade vi alla tre och åkte sen ner till centrum och shoppade lite på ica. Hemma hos Lisa igen lagade vi mat det blev kött, potatiskroketter, bea-sås, frukt och grönt, ramlösa och efter maten chips med dipp.
Lite senare på kvällen runt 9-10 åkte vi hem till Edholm där det var lite folk. Det vart ganska så lamt efter ett tag så vi åkte sen hem till Eken istället vilket jag faktiskt tycker var ännu lamare, nästan i alla fall.. Menmen, vi hade det ändå jättekul tycker jag. Det får vi göra om tjejer. 
Min söndag spenderade jag hela dagen med Lisa, vi solade, badade, åt gott och gick igenom lite av hennes garderob. Sen åkte jag hem, duschade och sov.

Nu sitter jag hos mamma. Måste plugga NO nu, har prov i morgon, energieprov.. Men det går nog bra.

Ha en bra dag. Ciao. LinaA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0