Videoblogga

image96
Okejokej, jag erkänner.. Data är kanske inte riktigt min grej. Jag har försökt lägga in videoklipp men vet tusan inte hur man gör.. Någon som har lust att ta sig tiden och förklara det? Det skulle jag verligen uppskatta..


Skolan idag var dryg så till lunch gick jag hem efter att ha gjort NO-provet som jag faktiskt tror gick bra. I alla fall så åkte jag direkt till mamma. Eller tog ett-bussen. Var där redan halv för att jag trodde det gick en då också,  men icke sa nicke!

Nu har jag nyss ätit en smarrig hamburgaretallrik och ska snart trycka i mig några mockarutor som jag och mamma bakade idag.

Nåja, får skriva mer senare.. Om jag orkar! Ska förmodligen lägga mig tidigt idag, känner hur tröttheten tar över, huvudvärkan är nära därpå. Den har hallt på i två dagar nu. Och då ska man absolut inte sitta framför datorn tycker jag.  
Menmen, se you later. Pussen* Lina


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv; haha. Tack så mycket :D

2008-06-03 @ 18:28:50
URL: http://cassandraj.devote.se
Postat av: Lina

Så lite så haha! :)

2008-06-03 @ 18:29:52
URL: http://lajnalajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0