Underbar söndag!

Min söndag har varit underbar, solat, chillat och ätit med självaste Lina.
Erika gick hem tidigt imorse så då drog jag och Lina och la oss i solen!

I fredags umgicks jag med Martin, först åkte vi och tittade på studentbalen. Sen bjöd Martin mig på lite thaimat, så vi satte oss på gräset och åt. Efter det gick vi hem, kollade på tv och mös. Somnade runt kl. 3 tror jag.

Igår kväll var vi(jag, Lina och Erika) först hos Jesper, det var lite lamt så vi började gå hemåt. På vägen hem bestämde vi oss för istället cykla till fånäs, till eken. Där det var lite folk, trevligt de första fem minuterna. Sen blev det lamt! Så vi drog hem. Somnade gjorde vi runt 2!

Idag har vi bara tagit det lugnt hela hela dagen. Imorgon och resten utav veckan blir det plugg plugg och plugg!
Men eftersom att vi är lediga på fredag drar jag till sandviken på torsdag. Till min pappa, Eva och självaste Hilma.
Martin drar jag med mig!
Men bara så ni vet så kommer jag inte uppdatera så mycket denna vecka!


Puss och Kram/ Lisa

Mer bilder kommer förmodligen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0