Träningsvärk

Hejhej! Har inte bloggat på någon dag nu. Men nu är jag back för tillfället i alla fall.

Ska berätta om dagen som faktiskt har vart riktigt chill. Spelade fotboll runt 12-13 med några kompisar. Efter det åkte jag till teknikbacken och hade fys med Vangen FBC. Det var grymt jobbigt med jag orkade faktiskt hela biten otroligt nog. Efter det åkte jag hem och duschade. Sen åkte jag och pappa till farmor och farfar där det bjöds på fika, och jusste, Jag fick även två par jättecoola solbriller och fodral till dom. Har nämligen förstört 4 par på ca 2 månader, illa.. visar väl brillorna på bild sen, kanske.

Nu har jag nyss ätit tacos och Erika frågade om jag ville köpa en glass med henne så det ska jag göra!
Vi ses senare. Till Amanda säger vi grattis. Och till er andra säger jag trevlig kväll. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0