The day after tomorrow


Hej igen.


Fysen jag nämde tidigare, jag stressade för den's skull. Jag skyndade mig ner till jan fridegård och så kom det typ inga och så tänkte jag.. Vart är alla? Sen så kollade jag på sms:et jag hade fått av Linda tidigare idag där det stog vart vi skule vara och vilken tid vi skulle samlas och så kom jag på. Det var tusan vid futurum vi skulle vara. Då var klockan 18:55 och ci skulle samlas 19:00 så jag började springa snabbt så snabbt, upp för dentrumbacken och hela vägen och var där typ 19:07 så det var ganska snabbt. Men i alla fall så när jag var där, jättetrött så säger min tränare att det inte blir någon fys för att vi är så några, så ja .. Stressat helt i onödan menmen, lite mortion är väl alltid bra.

Direkt när jag kom hem tog jag en dusch och kirrade mig lite. Träffade Emilia, Frida, och Jossan nere vid centrum, vi skulle nämligen kolla lite på *Tredjeringarna* som spelade brännboll. Trevligt var det tills det vart en aning drygt och jag åkte hem. Och jusstja, mamma ringde mig tidigare idag och har nu beställt ett par bruna gladiator-sandaler till mig, så det vart jag glad över! Tack mamma :) 

Nåja nu blir det jag som kryper ner i bingen. Skolavslutning om 2 dagar, spännande!
Puss så länge / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0