Tack för allt.

Veckan har varit underbar på alla sätt. Trevligt och nytt folk, rätt så bra sammanhållning, rolig segling så jag är nöjd till 100!
Den lilla händelsen igår minns jag ingenting av vad som hände alls. Vår kanot välte och sen minns jag inget mer tills jag ligger på en bår påväg in i ambulansen. Men fick komma hem ca 2 timmar efter.
Jag hade haft svårt att andas, okontakbar, himmlat med ögonen osv. Nu är det bara förkylning och fryssa som tar över kroppen.
Jobbigt när det är midsommar imorgon också. Händer alltid något med mig under dagar man ska ha kul! Typiskt..

Nej nu väntar jag på Martin och medans ska jag kolla lite bloggar osv. Lägger in lite små bilder senare.
/ Lisa

Ett tack till Lina som flöjde med mig till sjukhuset och som var till ett stöd under hela tiden.
 Men det var ni alla.


Kommentarer
Postat av: Frida F

shit! mår du bra nu då? <3

2008-06-20 @ 12:35:29
Postat av: Anonym

I Saved Youre Life :) <3

2008-06-20 @ 13:16:24
Postat av: VITO

glömde o skriva namn xD

2008-06-20 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0