Sol vind och vatten höga berg och djupa hav

Då var det här läsåret slut och jag ser inte fram emot nästa.
Mina betyg var helt okej. Inget jag vart så där riktigt glad över.. Jag vet att jag kunnat göra det bättre om jag bara hade orken. Jag hade i alla fall ett MVG, sju VG, och tre G. Men nästa år grabbar då jädrar då ska jag inte fassna vid någon kurva utan jag jag ska göra vägen så rak som möjligt och bara köra. Men nu ska jag inte tänka på det! Nu ska jag bara roa mig och ha det bra heela sommarlovet. Lite finare väder än det nuvarande önskas även, men det kommer. Det sägs att juni ska bli varm, juli ska bli jättevarm och augusti ska bli het. Så det får vi hoppas på.

Så här såg i alla fall jag ut på skolavslutningen, inget speciellt. En klänning fårn Zara och vita skor, ett guld/silverarmband och håret utsläppt.


Jag kom och tänka på att jag har ganska mörka ögonbryn för att ha så ljust hår. Jag menar, senast jag gjorde slingor var förra vintern.. Men jag vet inte.

Många tycker säkert att min klänning ser ut som en gardin eller något men jag tycker personligen att klänningen är jätte söt och ångrar inte att jag köpte den. Det är storlek M på den och ändå så känns den inte stor. Har vanligtvis S eller XS.
Nepp nu ska jag kila vidare.

Ses senare. Puss&Kram / Lina 

Kommentarer
Postat av: fre-ia

Vad söt du är på den där bilden!

2008-06-11 @ 22:05:55
URL: http://freia.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket.

2008-06-11 @ 22:19:42
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0