Love ain't got no color


Valhalls IBK's hejjarklack. Ett tag sen!

Egentligen har jag inte tid att skriva men jag ska skriva kort om dagen.

Var i skolan mellan 09-14:00 där det bara var chill med bland annat brännboll, och raster. Efter skolan gick jag hem och klädde på mig lite kyligare kläder efter som att det vart varmare på dagen är var det var på morgonen. Efter det gick jag ner till centrum där jag unnade mig själv en chokladmuffins, jag köpte även en t-shirt till min bror som fyller 19 år idag.
runt 19:00 kom släktingar och vi fikade och hade det trevligt. Sen vidare till fysen som var ruskigt kämpig men, övning ger färdighet. I morgon är det skolavslutning och farmor och Kenny fyller år. Ska förmodligen träffa Lisa en snabbis efter avslutningen sen ska jag gratta farmor och efter det åker jag hem till mamma där kusinerna ska övernatta som jag har lovat att leka med.

Nu har jag kortfattat min dag och måste verkligen sova. Ses i morgon kanske. Förlåt för dålig uppdatering.
Puss / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0