Lite bilder

Har vart i stan idag och handlat lite med Erika, Jonathan, och Ryan. Visar lite bilder på vad jag har köpt de två senaste dagarna (skorna jag fick av pappa igår och kjolen jag köpte igår) och en bild på mig och Erika på min konfirmation. I konfirmationspresent fick jag smycken, pengar, skor, presentkort och lite annat roligt plock, tack så mycket alla! Kanske langar bild på det också senare.



1: Mina köp. Jenas weekday (för tillfället) bikiniöverdel, solhatt, smink....borste? från H&M, kjol Ginan, Linne Zara,  mascara (maxfactor) från kicks, och skor från wedins.
2-3: Skorna jag köpte eller, pappa köpte dom åt mig igår.
4: Jag och Routsi på min konfirmation.


Har nyss tagit festingsprutan och har fys om 30 min plus att jag ska äta innan. Måste snabba mig.

CU/Lina

Kommentarer
Postat av: Lisas mamma

Jätte snygga skor tjejen! :0 Ha ett underbart sommarlov!

2008-06-23 @ 22:25:47
URL: http://asaulrica.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket :) Detsamma..

2008-06-25 @ 00:10:04
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0