Lina

Jag saknar dig också Lina, jätte mycket! Men på måndag får jag äntligen träffa dig. Mysigt det ska bli!

Jag och martin vaknade ganska tidigt, eller jag vaknade och kunde inte somna om även fast jag var så trött.
Vi gick i alla fall upp och åt lite frukost, fixade oss och missade 12 bussen till sandviken.
Men då tänkte jag, det var nog meningen att vi skulle missa bussen för då kunde jag slänga in ett inlägg.
Jag och Lina har nämligen kommit på att allt som händer och allt man gör har en mening.

I alla fall så går nästa buss till sandviken om en halvtimme så vi tar den. Ska hälsa på mormor och lelle och lite så.
Måste kila nu. / Lisa


Hilma på Åland.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag saknar dig princessan.. Kom hem nu! Jag har tråkigt..



puss o kram!

2008-06-28 @ 12:50:44
URL: http://asaulrica.blogg.se/
Postat av: Lina

Äntligen <3

2008-06-28 @ 18:31:47
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0