Inlägg


Jag kommer inte på någon rubrik så det fick bli *inlägg*.


I alla fall så träffade jag jonte runt 14:00. Vi möttes vid vivo där han köpte en glass och jag en dricka. Efter det drog vi ner till centurm och mötte upp Jesper, Kenny, Filip, och Victor,  som vi spelade fotboll med (jag var med i typ 5 min).
 
Nyss kom jag hem från Jakobsberg med pappa. Vi var och skulle hämta min telefon som inte hade kommit och lyckades få bort dom 400kr det skulle kosta mig att hämta ut telefonen pga fel instruktioner av hjälparen. Så det var bra..
På vägen hem svängde jag och pappa förbi donken där jag köpte två hambrugare och en mcflury bilar. Smartis är godrare men bilar var helt okej. Nej usch, jag måste sluta äta skräpmat, känns som det har blivit lite väl mycket av det.. Jag kommer bli fet haha!
Kvällen blir förmodligen lek med Erika och Daniela. Vad vi ska göra visar sig, inga planer för tillfället. 

Men på månda grabbar då ni, då har jag blivit bjuden till gröna lund med Lisa Lisas mamma och några fler. Gud vad kul det ska bli, framförallt att få träffa Lisa som jag inte har träffat på ett tag. 
Nu är det dax för lite fixfix för kvällen. CUlater/Lina  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0