In my dreams you're still alive

Hola!
var och badade med Diana, Sofie, Karolin, och Erika för ett tag sen på abboreberget, ganska varmt i vattnet otroligt nog. Nu väntar jag på mat och ska under tiden duscha för kvällen som kommer äga rum hemma hos Pontus med lite folk. Där blir det bland annat bad i hans pool som jag ser fram emot!
Langar dagens chillaroutfit på abbore + lite andra bilder.





1-2: Jag idag, chillaroutfit abbore.
3: Jag och sofie hoppar i plurret hand i hand.
4: Erika och Karolin sötisar.
4: Jag och Anton yesterday.


Synd att jag inte visste hur man videoblogga, har lite kulklipp från igår.. Menmen, jag får lära mig det där!
Ses senare.
Puss&kram/Lina


Kommentarer
Postat av: hihihi

det är ju inte pontus på sista bilden de är ju anton:P

2008-06-28 @ 12:14:17
Postat av: Lina

Jag blandar ihops dom*er hela tiden :O

2008-06-28 @ 18:06:34
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0