I sing to myself what a wonderful world

Underbart väder dock är jag inte på topp.
Huvudvärk och så hungrig. Vi ska beställa mat från Infra eller något.. Det känns inte bra det här! Jag har typ ätat skräpmat 2-3 dagar nu, dålig vana. Nåja, tidigare idag var jag och badade med min bror och hans kompisar. Tobias bjöd mig även på en pizza som blev min frukost. Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen blir det bara jag och luschen, eller så träffar jag Emilia och Frida eller bara chill hemma. Jag är ganska taggad på att göra något ikväll trots huvudvärken. Fast den går väl över efter maten förhoppningsvis.


Nepp, nu måste jag fixa mig lite.

toodelo, Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0